De Pander

 

De Pander is een meubelmakerij en interieurbouwer gevestigd in Enter. Met een klantenkring door heel Nederland bieden zij zowel bedrijven als particulieren maatwerk. Van prachtige woningen tot winkelinrichtingen, kantoren en bedrijfspanden.

Samen zijn wij aan de slag gegaan om het prachtige werk te delen met de wereld. Om een fanbase te creëren voor het merk ‘De Pander’. We bedenken een verhaallijn, zetten dit om in creatieve ideeën voor content en delen dit via de diverse social media kanalen.

Aangezien je maar een keer de kans krijgt voor een eerste indruk, hebben wij een restyling van het logo doorgevoerd. Het oude logo sloot onvoldoende aan op het moderne en trendy werk dat De Pander levert. Om toch ook de herkenbaarheid te behouden, hebben we het oude logo gerestyled.

Door het consequent doorvoeren van de vernieuwde huisstijl ontstaat er herkenbaarheid van het merk ‘De Pander’. Deze herkenbaarheid wordt nog verder versterkt door middel van een vooraf opgestelde Instagram feed. De eerste indruk van de feed is professioneel en komt overeen met het merk ‘De Pander’.

 

Het resultaat?

Maandelijks zien we een stijging in het aantal volgers en het bereik via alle social mediakanalen; Facebook, Instagram, Pinterest en LinkedIn. En Paul (eigenaar, De Pander) merkt zelf op dat nieuwe klanten hem weten te vinden door de aanwezigheid/zichtbaarheid op social media.

 

Statistieken

 

Plannen

We zijn nog niet klaar! Elke maand zorgen we er samen voor om met nieuwe ideeën te komen en verder te kijken dan de ‘eerste behoefte’. Brainstormen over creatieve manieren om de customer journey te verbeteren. De aankomende maanden gaan we verder met social media, optimaliseren we de site op basis van SEO en helpen we mee aan de aftersales!

 

 

Needed skills

Social media
Online marketing
Restyling huisstijl
Aftersales skills