Avonturenpark Hellendoorn

Dit jaar was voor ons alweer het tweede seizoen dat wij voor Avonturenpark Hellendoorn de gehele Duitsland campagne mochten verzorgen. Met als doel het werven van meer Duitse bezoekers naar het park. Met de inzet van zowel online als offline
marketingexpertise bereikten we via verschillende kanalen de doelgroep en vergrootten we de naamsbekendheid van Avonturenpark Hellendoorn in Duitsland.

Het resultaat? In het seizoen 2018 hebben wij een stijging van 7% in het aantal Duitse bezoekers mogen verantwoorden. Door een goede, structurele samenwerking, het realiseren van een jaarplanning met bijbehorende budgettering en de flexibele inzet en optimale afstemming van marketing & communicatie expertises realiseren we gezamenlijk groei.

Avonturenpark Hellendoorn – Seizoen 2019

Vorige week hebben we samen met het team van Avonturenpark Hellendoorn geëvalueerd over het afgelopen seizoen. Waarbij van beide kanten erg tevreden waren over het verloop van de samenwerking. Korte lijntjes en snel stappen maken was de conclusie. Ook dit seizoen hebben we weer mooie successen met elkaar kunnen vieren. De totale ticketverkoop van Avonturenpark Hellendoorn heeft momenteel een aandeel van 11% aan Duitsers. Ten opzichte van vorig seizoen hadden we 6% meer bezoekers en steeg de omzet met 11%. Een top seizoen met als highlights twee nieuwe attracties en een uitverkocht Screams event.

Needed skills

Language
Marketing
Online marketing
Social selling